Pages

Wednesday, June 23, 2010

AKU KENALKAH???

Lagi artikel menarik yang aku petik dalam akhbar hari Isnin.. Maklumla.. aku ni selalu terlewat mendapat berita terkini kerana aku seringkali membaca surat khabar yang dah expired.. Orang baca berita terkini, aku lak dok baca berita yang dah basi.. dah tak jadi hot story bak kata kengkawan aku.. huhhuu.. Untuk pengetahuan korang, aku ni keja kat library dan tugas utama aku adalah membuat 'paper cutting'. So, sambil mencari dan memilih artikel untuk disimpan, aku pun selak dan baca la berita yang aku rasa menarik. Tu yang aku rasa tertarik menarik kau memang da bomb dengan berita nan satu ini. Masa baca headline dia biasa-biasa je.. Sekali yang menggemparkan adalah pada perkataan yang aku underline kan dalam paper tu.. "PEMBANTU PERPUSTAKAAN" okayyy..!!


Jadi persoalannya di sini, adakah aku kenal dengan 'Pembantu Perpustakaan' yang dimaksudkan itewww??!!
Sekian, khairol singh wali songo melaporkan dari bilik berita.. :-)

No comments: