Pages

Monday, February 12, 2018

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh
Alhamdulillah diberi peluang dan kesempatan untuk berblog lagi walaupun hakikatnya saya bukanlah seorang blogger tegar.. menulis dan berkongsi cerita hanya sekadar suka-suka. Namun, sekiranya perkongsian itu memberi manfaat untuk para pembaca sekurang-kurangnya ada jugak saham saya di sana nanti ☺☺

Setahun telah berlalu selepas entri terakhir saya pada Januari tahun lepas. Kalau rumah yang lama ditinggalkan pasti dah bersawang dan 'berpenghuni' keadaannya.. nasib baiklah di alam maya ni tak nampak sawangnya. Tapi manusia yang spesis hantu ni ramai je kat alam maya ni.. hehe

Errmm.. dah lama tak menulis.. macam tak tahu pulak apa yang nak dikongsikan.
Selalunya saya hanya berkongsi artikel/tips berbentuk motivasi yang biasa saya baca di akhbar/majalah.. serta sedikit tips/info untuk panduan pembaca yang sedang mencari info dan tiba-tiba enjin carian mereka mencadangkan blog saya.. boleh lah mereka dapatkan maklumat di sini. Cuma harapan saya, semoga pada tahun ini saya akan lebih kreatif untuk menulis dan berkongsi sesuatu yang lebih bermanfaat untuk diri saya dan juga para pembaca yang mungkin secara kebetulan terbaca blog saya.. hehe

Oklah.. saya rasa cukuplah setakat ini dahulu. In shaa Allah.. ada kesempatan kita bertemu di entri yang akan datang.


No comments: