Pages

Monday, January 23, 2012

BILA AKU MULA MENAIP...

Salam..
Akhirnya.. berjaya jugak aku mengupdate sesuatu di sini setelah 'bertapa' berbulan lamanya.. huhhuu.
Untuk kesekian kalinya, aku telah gagal untuk mengikuti jejak langkah para blogger tegar yang sentiasa mengemaskini cerita terkini di laman blog mereka.

Bayangkan.. sekarang ni dah masuk tahun baru 2012. Bulan Januari pulak sudahpun hampir beranjak ke hari yang ke-24 dan aku hanya baru dapat mengupdate satu entri.. sedihhh!! Agak-agaknyalah.. kalau aku ni jadi wartawan.. alamatnya dah lama lah aku kena pecat. Orang lain boleh dapat 3,4 buah cerita hangat satu hari.. yang aku pulak masih lagi terkial-kial nak cari satu isu untuk satu bulan... ulang siar.. satu bulan! Memang dasar lembb (a.k.a lembap) la aku ni.. Takpe-takpe.. ada masa nanti, aku buat backdated entri untuk kisah-kisah yang aku tak sempat nak update.. Agak-agaknya valid lagi ke?? dan yang paling penting.. ada orang nak baca ke?? huhhuu..

Apapun, untuk kali ni.. sebagai permulaan dan juga mukaddimah entri di tahun baru.. aku tak nak stori panjang-panjang.. Cukup letak gambar 2, 3 keping untuk menceritakan segala-galanya.. sesungguhnya.. dialah pengarang jantung hati aku sekarang ni dan aku sangat-sangat sayang kat dia.. Mungkin lepas ni, blog aku ni dah boleh join dengan blog mama-mama blogger yang lain kot sebab pasni mesti asyik dok cerita pasal anak jerr.. hehe.

NUR IMAN WAFIRAH BINTI MOHAMAD KHAIROL




No comments: