Pages

Tuesday, November 16, 2010

:: KEGILAAN BARU ::

Aku punya kegilaan baru kini.. bukan gila talak, juga bukan gila kentang, apatah lagi gila khinzir.. tetapi, inilah kegilaan baru yang muncul dalam hidup aku...


yupp.. tepat sekali.. inilah kegilaan baru aku... BOWLING!! 

yeaahh!! mungkin ini bukan satu kegilaan baru buat kalian, tapi ianya kegilaan baru bagi aku. Bukan tak pernah main sebelum ini, cuma lately ni aku rasa cam seronok, 2 ronok dan beronok-ronok nak main lagii.. 

Asalnya, aku main hanya untuk suka-suka dengan kengkawan di tempat keja aku. Pastu, dia orang ajak pulak repeat lepas makan ikan bakar kat umbai aritu. Santak sampai 2 pagi jugak la aku sampai rumah time tuu.. (sebab lepas main boling kitaorang singgah karoke.. huhhuu). Series pastu aku rasa cam dah tak minat nak berkaroke lagi (biarpun sebelum ini, karoke adalah kegilaan aku) tapi sebaliknya gian nak main boling.

Aku bilang sama mereka, "weii.. napa la selama 30 tahun aku hidup membujang ni, korang taknak happening2 ngan aku sebelum ni. Time aku dah nak kawin tak sampai sebulan lagi baru la korang nak ajak aku havoc2 rembak sana sini.."

aduiisss!! leh tak postpone kawinn.. hehehe. 
Tapi aku harap, bakal wife aku tu akan memahami akan kegilaan dan minat aku nantii..

Baru-baru ni kami membaling lagii.. oleh kerana 3 game adalah cuma berharga rm10, maka dengan semangatnya kami telah bermain 6 game pada malam itu.. betul-betul gilerr!!
Apapun, aku sangat seronok dan tak sabar untuk bermain lagi selepas ini.

Tapi, aku tak pasti akan dapatkah aku mengulangi saat-saat beronok-ronok dengan kengkawan KMM aku yang sangat happening dan gila-gila ini lagi kerana aku sangat khuatir si dia akan cemburu kerana kengkawan KMM aku itu adalah semuanya perempuan.. hehehe

Apapun, buat masa terdekat ini aku terpaksa merehatkan diri sebentar daripada bermain boling kerana perlu menumpukan perhatian kepada persiapan majlis perkahwinan aku yang bakal berlangsung kurang lebih 2 minggu lagii..

Akhir kata, Salam Aidil Adha kepada bloggers semua..

Saya bersama cik Mala - salah seorang pekerja di Matrik
-kat tempat kasut pun sempat nak posing lagi-

No comments: