Pages

Friday, September 24, 2010

~LARUT~

Aku terus larut..
Larut dan hanyut dibawa arus deras waktu
Waktu yang menandakan saat untuk menghantar assignment kian tiba
Dan aku terus larut tanpa meninggalkan walau seberkas jejak sekalipun

Entah bila akan benar-benar kembali
Kembali membersih 'sawang-sawang' yang kian kelihatan di blog ini
Hanya sekadar menjengah sebentar di dinihari
Demi menyatakan hasrat hati
Aku ingin kembali
Kalian tunggu..
Aku pasti akan kembali

Malam kian larut..
Dan di dinihari ini..
Aku masih di sini..
Bertemankan malam yang semakin sepi
Syukur.. 
Laptop, kertas-kertas dan bahan-bahan assignment masih setia menemani
Biar bola mata semakin mengecil
Biar esok masih ada tugas menanti di kantor
Namun perjuangan harus diteruskan
Biar malam menjemputku untuk lena beradu..

~nukilan: mr_khai~



No comments: