Pages

Thursday, July 22, 2010

HALAL KAHH..??

Errrmm.... hari ni entah kenapa aku malas bangat nak buat kerja. Mungkin kerana mengantuk dan keletihan yang teramat sangat membuatkan aku malas nak buat kerja. Tu yang dari pagi tadi sampai la sekarang aku dok mengadap komputer dan salah satu hasilnya dapatlah anda lihat di blog saya ini..


Yupp.. new template/layout.. ada signature.. tulah kerja yang aku buat daripada pagi tadi. Sebenarnya, inilah method yang aku gunakan untuk ilangkan mengantuk. Kalau mengantuk je.. ngadap PC (bukan wat keje.. tapi access tenet) terus ilang ngantukk.. ngehehehe.


Tapi, series aku rasa ini bukanlah cara yang bagus untuk menghilangkan ngantuk. So, korang janganlah ikut kaedah aku ni.. Sebab Apa?? Sebab ianya melibatkan 'kehalalan dan keberkatan' rezeki yang anda dapatkan daripada pekerjaan anda itu.. So, pasni.. en khairol, kalau ngantuk silalah buka lagu ni kuat-kuat dan kita menari Poco-poco.. huhhuu.


sapa nak joinn..??
JOMM..


No comments: