Pages

Wednesday, May 4, 2011

TAMAT SUDAHHH..!!

Beberapa bulan dahulu...

Alhamdulillah
Kini..
Secara tak rasminya tamatlah perjuangan aku untuk semester ini
Dan MUNGKIN juga untuk keseluruhan semester
Kenapa mungkin?
Sebab..
Ia bergantung kepada result yang bakal keluar nanti

Jika diizinkan Tuhan dan result pun OK, boleh lah grad tahun ni..
Kalau tak..
Mungkin Dia mempunyai perancangan yang lebih baik untuk aku..
So, redha dan pasrah je laa..

Aku telah berusaha.. (Walaupun usaha aku tu taklah setinggi mana)
Dan kini tiba masanya aku menyerahkan segala-galanya kepada Allah dengan bertawakkal kepada-Nya
Semoga result yang bakal keluar nanti tidak akan mengecewakan aku dan jugak kawan-kawan aku
Semoga usaha kami selama beberapa tahun ini diberkati-Nya
Amiin.

p/s: 
Maka dengan ini, aku isytiharkan yang 
AKU TELAH KEMBALI!!! 

Rajin-rajinlah singgah sini yer!!

 


No comments: